FAQ

Najczęściej zadawane pytania


1.Czy istnieje możliwość wykluczenia z diety konkretnych składników lub dań?

Istnieje możliwość wykluczenia z diety nieodpłatnie maksymalnie 3 składników, np.: ogórki, papryka, zielenina do posypywania.

Istnieje możliwość wykluczenia dań za dodatkową opłatą.

Istnieje możliwość zamiany konkretnego posiłku po wcześniejszym uzgodnieniu.

Lista przykładowych składników do nieodpłatnego wykluczenia: surowa cebula (sałatki), ogórek, pomidory, papryka, zielenina do posypania (szczypiorek, natka pietruszki, koperek, kolendra, itp), grzyby, orzechy, oliwki, suszone pomidory, owoce, czekolada, kakao, kasza (max. 1 rodzaj).

W celu uzyskania więcej informacji skontaktuj się z nami.

2. Czy pojemniki można podgrzewać w mikrofalówce?

Tak, czarne pojemniki (oznaczone odpowiednim symbolem na spodzie opakowania) można podgrzewać w mikrofalówce.

3. Czy mogę wybrać godziny dostawy?

Ze względu na duża ilość zamówień, nie ma możliwości wyboru konkretnej godziny dostawy.

Posiłki dostarczamy w przedziale czasowym 22:00 – 03:00 dnia poprzedniego.

Oczywiście dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zestawy w odpowiadających naszym klientom godzinach.

4. Czy mogę zamówić zestaw na sob – ndz?

Zestawy przygotowujemy na dni robocze - od poniedziałku do piątku.

Istnieje możliwość zamówienia zestawu wyłącznie na sobotę, z tym, że będzie to dostawa na dwa dni, tj. wraz z zestawem na piątek, klient otrzymuje zestaw na sobotę.

5. Do której godziny mogę złożyć zamówienie?

Do godziny 14.

6. Czy jest możliwa zmiana adresu zamówienia?

Dostawa odbywa się pod wskazany przez klienta adres.

Zmiana jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu – o ile nie odbiega to zbytnio od wcześniej ustalonej trasy i harmonogramu dostaw.

7. Czy jest możliwa dostawa pod adres nieuwzględniony w obszarze dostawy?

Prosimy o wiadomość z konkretnym adresem dostawy.

Skontaktujemy się po sprawdzeniu i ustaleniu miejsca dostawy.

8. Co jeśli wypadnie mi wyjazd?

Istnieje możliwość zawieszenia diety na czas nieobecności, wyjazdu, urlopu.

Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z nami.

9. Czy mogę zmienić rodzaj diety po wykupieniu innej?

Tak, jest taka możliwość.

10. Co w przypadku jeśli nie ma mnie w domu?

Dostawa odbywa się bezkontaktowo.

Prosimy o podanie kodu do klatki lub udostępnienie klucza.

Podczas nieobecności klienta, zostawiamy paczkę z jedzeniem pod wskazanym adresem lub w miejscu wcześniej wskazanym przez klienta (weranda, itp.)